Σελίδες

L'OREAL BROW ARTIST PLUMPER - REVIEW


Τον τελευταίο καιρό, η περιποίηση των φρυδιών έχει γίνει προτεραιότητα για πολλές γυναίκες, και όχι άδικα! Λένε πως είναι το κάδρο του προσώπου, και πραγματικά αν τα φροντίσεις λίγο θα δεις μεγάλη διαφορά στο σύνολο του προσώπου σου.

Η αλήθεια είναι πως μου κίνησε την περιέργεια το βουρτσάκι της, που είναι μικρό. Το δοκίμασα στο κατάστημα, ε και αφού μου άρεσε και το χρωματάκι που έδωσε στα φρύδια μου, δεν ήθελα και πολύ!


Η απόχρωση που πήρα είναι η light/medium. Μετά την τοποθέτησή της, στεγνώνει πολύ γρήγορα, αλλά θέλει προσοχή στην εφαρμογή, και για να μην βάλεις υπερβολικό προϊόν και αισθάνεσαι τα φρύδια σου 'κόκκαλο', και για να μην 'λεκιάσεις' καταλάθος το δέρμα σου και ταλαιπωρηθείς να το διορθώσεις.

Κατά την αφαίρεσή του, ομολογώ πως δεν δυσκολεύτηκα. Βέβαια, έχει να κάνει και με την ποσότητα του προϊόντος που βάζεις, άρα αν δεν θέλεις να κουραστείς μετά, χρησιμοποίησε το με φειδώ!

Προσωπικά, μου έχει αρέσει πάρα πολύ! Δίνει ένα ελαφρύ ανοιχτό χρώμα στα φρύδια μου, χωρίς να φαίνεται υπερβολικό ή ξένο, και τα κρατάει στη θέση τους. Επίσης, είναι ένας πολύ εύκολος και γρήγορος τρόπος να περιποιηθείς τα φρύδια σου. Τι άλλο να ζητήσεις(!);

Το έχεις δοκιμάσει; Πως σου φαίνεται; 



L'oreal Brow Artist Plumper 7ml 
(2 αποχρώσεις: light/medium, medium/dark)
(προτεινόμενη τιμή: 7,45€, στα καταστήματα καλλυντικών)

2 σχόλια:

  1. Τόσο καιρό ζαχάρωνα το αντίστοιχο της Maybelline, αλλά μου φαινόταν πολύ μεγάλο και άβολο το βουρτσάκι, αυτό αντιθέτως φαίνεται βολικό! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ με αυτό το σκεπτικό το πήρα! Βολεύει όντως πολύ! :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...