Σελίδες

REAL TECHNIQUES MIRACLE COMPLEXION SPONGE - REVIEW


Βλέποντας παντού να εκθειάζουν τα beauty sponges, αποφάσισα να αποκτήσω και εγώ ένα!


Πρόκειται για ένα σφουγγαράκι, με τη φιλοσοφία πως το βρέχεις καλά με νερό και το στραγγίζεις ακόμα καλύτερα! Έπειτα βάζεις το υγρό ή κρεμώδες makeup σου, και το απλώνεις με ταμποναριστές κινήσεις στο πρόσωπο. Το αποτέλεσμα που αφήνει είναι δροσερό θα έλεγα και καθόλου βαρύ. Με όσα προϊόντα το έχω δοκιμάσει, έχουν στρώσει πολύ καλά στην επιδερμίδα μου. Οι διαφορετικές πλευρές του βοηθούν πολύ στα δύσκολα σημεία του προσώπου, όπως στη μύτη και στα μάτια, αλλά μπορείς και να 'σβήσεις' τα κρεμώδη προϊόντα του contouring, για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα. 



Η χρήση του είναι πολύ εύκολη κατά την εφαρμογή του foundation. Αφού το προετοιμάσεις, με ταμποναριστές κινήσεις ξεκινάς από το κέντρο του προσώπου προς τα έξω. Αφήνει την επιδερμίδα σου με την ποσότητα του προϊόντος που χρειάζεσαι, και έτσι το αποτέλεσμα είναι ελαφρύ και το δέρμα σου αναπνέει. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και για το concealer των ματιών σου, είτε να το εφαρμόσεις με το σφουγγαράκι, είτε να το περάσεις με αυτό αφού το έχεις εφαρμόσει με τα δάχτυλα ή με κάποιο πινέλο, για να είσαι σίγουρη πως δεν έχεις τοποθετήσει παραπανίσιο προϊόν, που μπορεί να καθίσει στις γραμμές, αλλά να είναι ανάλαφρο και με διάρκεια. 

Στα θετικά του, ακόμη και να το πλύνεις/καθαρίσεις, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αμέσως, σε αντίθεση με τα πινέλα μακιγιάζ που πρέπει να περιμένεις να στεγνώσουν πριν τα χρησιμοποιήσεις. Συνέπεια του προηγούμενου, είναι πως αφού μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αμέσως, θα το πλένεις πιο συχνά, άρα η διαδικασία του μακιγιάζ σου θα είναι πιο υγιεινή. Ιδιαίτερα αν έχεις ακμή ή αν ανησυχείς μην εμφανίσεις κάποιο σημάδι ακμής. Προσωπικά, τοποθετώ λίγο concealer όπου θεωρώ πως χρειάζομαι λίγη περισσότερη κάλυψη. 

Στα αρνητικά, εάν δεν βάφεσαι στο μπάνιο, είναι μεγάλη φασαρία να πηγαίνεις κάθε φορά στο νιπτήρα για να το ετοιμάσεις. Ειδικά αν βιάζεσαι, είναι ότι χειρότερο. Κάποιες φορές δεν το έχω χρησιμοποιήσει, αν και ήθελα, επειδή δεν είχα χρόνο. 

Κάτι που δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω δει τώρα πρόσφατα, είναι να ψεκάζουν το σφουγγαράκι με κάποιο υγρό. Θεωρώ πως είναι η εύκολη λύση στην περίπτωση που βιάζεσαι και θες να κάνεις το μακιγιάζ σου, απλά ψεκάζεις λίγες φορές την πλευρά που θέλεις να χρησιμοποιήσεις. Έχω έναν ενδοιασμό βέβαια, για το αν η παραπάνω διαδικασία είναι ικανή να αντικαταστήσει την επίσκεψη στον νιπτήρα, λόγω του ότι η ποσότητα του υγρού με το οποίο το βρέχεις είναι διαφορετική, και δεν ξέρω αν θα είναι το ίδιο αποτελεσματική και θα δίνει το ίδιο αποτέλεσμα. Πάντως μπορείς να το ψεκάσεις από απλό νερό που μπορείς να βάλεις σε ένα μπουκαλάκι με το συγκεκριμένο στόμιο, ακόμη και με ροδόνερο, και να το χρησιμοποιήσεις για τις λεπτομέρειες του μακιγιάζ σου ή για να το φρεσκάρεις.

Τέλος, έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια στη χρήση του ιδίως το καλοκαίρι, που θέλουμε το μακιγιάζ μας να μην είναι βαρύ, για να μην λιώσει λόγω της ζέστης και της υγρασίας, αλλά να κρατήσει, ανεξαρτήτως των συνθηκών. We will see about that! 

Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένη με το συγκεκριμένο σφουγγαράκι, και σίγουρα θα πάρω και κάποιο άλλο, για επιπλέον δοκιμή και σύγκριση. 

Έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο ή κάποιο άλλο αυτού του είδους σφουγγαράκι; 



Real Technique Miracle Complexion Sponge
(μπορείτε να το προμηθευτείτε online από: iherb.com, feelunique.com
και από τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα: makeuphouse.gr, beautytestbox.gr και glowbox.gr, με αντικαταβολή)

5 σχόλια:

  1. Χρήσιμο και ενδιαφέρον post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει αυτό και το cosmopolitan, αυτό μου αρέσει λίγο περισσότερο (το RT)! Γενικά τα βρεγμένα σφουγγαράκια δίνουν πολύ ανάλαφρο αποτέλεσμα που μου αρέσει! Θέλω και το beauty blender, αλλά τσούζει η τιμή του! Φιλάκια Αναστασία μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σταυρούλα μου, και ευχαριστώ για την πληροφορία για αυτό της Cosmopolitan! Ισχύει είναι πολύ ακριβό το beauty blender για εργαλείο μακιγιάζ. Ίσως να το αποκτήσω κάποια στιγμή στο μέλλον και αν τύχει και το βρω σε έκπτωση θα είναι super! :) Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Και εγώ σε καμια έκπτωση ελπίζω, για να δούμε! ;)

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...