Σελίδες

MY MAY 2015


Αν και ήμουν στην Κρήτη τον περασμένο μήνα, δεν τόλμησα να πάω για μπανάκι, ιεροσυλία! Ελπίζω όσες από εσάς βρεθήκατε κοντά σε κάποια παραλία, να ήσασταν αρκετά τολμηρές και να ξεκινήσατε από νωρίς τις δροσιστικές βουτιές στα γαλανά νερά της χώρας μας!




Έχω λίγα και καλά πραγματάκια από το μήνα που μας πέρασε, ξεκινώντας με ένα καινούργιο μου απόκτημα, που μου άρεσε εξαρχής και μόνο θετικά σχόλια έχω να πω για αυτό. Είναι από τη Rimmel London η πούδρα stay matte. Αν και την τοποθετώ σε ορισμένα σημεία του προσώπου μου, θεωρώ πως η διάρκειά της σε εμένα είναι πολύ καλή, και σίγουρα πάνω από 5 ώρες όπως γράφει στη συσκευασία!

Λόγω της ανοιξιάτικης διάθεσης είχα τη ανάγκη να εντάξω λίγο περισσότερο χρώμα στο μακιγιάζ μου, και σε αυτό βοήθησε το μολύβι ματιών της Erre Due σε μωβ απόχρωση. Ήταν ότι έπρεπε για να φωτίσω και το μακιγιάζ μου αλλά και το βλέμμα μου.

Εννοείται πως δεν θα μπορούσα να αφήσω τα χείλη χωρίς κάποια ένταση χρώματος, έτσι τα απαλά ροζ του χειμώνα απέκτησαν πιο έντονη και παιχνιδιάρικη απόχρωση. Πιο πολύ φόρεσα το κραγιόν από BeautyUK στην απόχρωση #16-pink my ride! Κάτι το οποίο αξίζει να αναφέρω είναι ότι μυρίζει μέντα, και για εμένα είναι μια ξεχωριστή νότα, αφού δίνει μια αίσθηση δροσιάς και παράλληλα ξυπνάει τις αισθήσεις!


Η φρεσκάδα της βανίλιας είναι μια διαχρονική και ασφαλής επιλογή για εμένα. Ο συνδυασμός της λοσιόν αλλά και του spray σώματος της Azade, μου πρόσφεραν την αγαπημένη μου μυρωδιά με φοβερή διάρκεια, χωρίς να είναι βαριά, αλλά αντιθέτως πολύ ευχάριστη!


Last but not least, κάτι που δεν περίμενα ήταν να κερδίζω στον διαγωνισμό της Εύας από το Fabulous and Glowing. Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία κέρδισα ένα βερνίκι σε μια απόλυτα πορτοκαλί απόχρωση της OPI #Y'all come back ya hear?. Πηγαίνετε και στο blog της Εύας για να δείτε και τις φωτογραφίες από τις υπόλοιπες νικήτριες!


Αυτό το μήνα είδα λίγες σχετικά ταινίες, και λίγες αξίζουν να ειπωθούν. Θα ξεκινήσω με το πρώτο μέρος της τριλογίας της απόκλισης: Divergent. Θα σου θυμίσει εν μέρει το The hunger games, παρόλα αυτά έχει ενδιαφέρουσα πλοκή. Μια βιογραφική ταινία που είδα ήταν αυτή του Lincoln. Η συγκεκριμένη μπορεί να μην είναι αρεστή σε όλους, αλλά αν συνηθίζεις να βλέπεις ταινίες βασισμένες στην ιστορία αυτή είναι για εσένα. Τέλος, κάτι πιο ανάλαφρο, είναι η ταινία The Grand Budapest Hotel, οπού καθώς ξεδιπλώνεται η πλοκή της σου παρουσιάζονται αναπάντεχα ένας-ένας μερικοί από τους πιο γνωστούς ηθοποιούς!

Το καλοκαιράκι είναι και επίσημα εδώ κορίτσια μου, και σιγά σιγά οι συζητήσεις για διακοπές όλο και πληθαίνουν! Πολύ μου αρέσει!

Φιλιά πολλά,


Rimmel stay matte pressed powder 14g #001-transparent
Erre Due lasting contour eye pencil 1,14g #08
BeautyUK lipstick #16-pink my ride
Azade body lotion #vanilla sugar 300ml 
Azade body spray #vanilla sugar 200ml
OPI nail polish 15ml Y'all come back ya hear? 

3 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν αλλά σίγουρα θα ήθελα να έχω στη συλλογή μου την πούδρα της Rimmel! Τις δυο ταινίες που δείχνεις, έχω πει εδώ και καιρό ότι πρέπει να τις δω αλλά δεν το έχω καταφέρει ακόμα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου συστήνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάσεις την πούδρα της Rimmel! Εμένα με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη! Τις συγκεκριμένες ταινίες τυχαία τις επέλεξα να τις δω και ήταν πολύ ενδιαφέρουσες! Ελπίζω να μπορέσεις να τις δεις σύντομα και να ακούσω τη γνώμη σου για αυτές! Φιλάκια :) xo

      Διαγραφή
  2. Άψογη η πούδρα, την είχα δοκιμάσει και την λάτρεψα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...